Re: ECS K7VZA, DURON 1300, BIOS

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 09:10:25 MET

Użytkownik "Piotr" <het_at_pertus.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
> Prosze o poradę.
> Płyta wersja 1.1g, BIOS 12/06/2000. Założyłem Durona 1300 i przy
> uruchamianiu postu (tak to sie chyba nazywa)Biosu procesor rozpoznany jest
> jako ATHLON 20 MHz, mnożnik 4x5. Poprzedni Duron 800 był prawidłowo
> rozpoznany.
> W opcjach Biosu jest wykryty prawidłowo i ma mnoznik prawidłowy 13x100.
> Programy diagnostyczne też go wykrywają.
> Chciałem uaktualnić BIOS ze strony ECS ale tam jest ta sama wersja czyli z
> 12/06/2000.
> [...]

ze strony producenta wynika ze twoja wersja plyty nie obsluguje duronow z
jadrem Morgan :-(
http://www.ecs.com.tw/support/techcpu/duron_morgan.htm
co do biosu to jest juz od lipca 2001 "nowy" 1.2
ftp://ftp.ecs.com.tw/bios/k7vza12e.exe

wyjsciem jest znalezc kogos kto ma Athlonem na 100 MHz i zamienic sie,
mozesz tez sprowbowac z Athlonem na 133 ale nie XP (te stare do 1.4), i
ustawic go na 100. stracisz na tym jakies 1/4 wydajnosci (ale nie daje
gwarancji ze to sie uda)

MaPia