Re: 486 i karta graficzna

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 09:00:44 MET

> jest sobie staruszek 486. jak na dziadka trzyma sie jeszcze całkiem
> dobrze. od początku ten sam wlaściciel , od kilkunastu lat małe drobne
> zmiany. ostatnio zosał zaopatrzony w modem który podwoił jego wartośc
> , ale nie o tym chcę tutaj pisać. ma on kartę graficzną, babcie
> siedzącą w gnieżdzie isa od samych jego początków. sterowniki do tej
> karty znajdują się na duuuzej dyskietce ( chyba 3,5" ) a windows
> wyktrywa ją jako standardowa vga ... i jest problem bo 640x480 i 16
> kolorów to trochę za mało. czy są jakieś szanse na to zeby ją
> [...]
olej sterowniki, karta zapewne ma nie wiecej niz 0,5 MB pamieci, co
oznacza,ze wyduszenie wiecej niz 640x480 przy 16 kolorach moze byc trudne.
jelsi komputosiada gniazdo PCI to kup za 10 zl karte svga na PCI np jakas
2MB i bedzoesz mial 800x600 przy 16 mln. jesli nie ma PCI t moze local bus.
na ISA bedzie ciezko znalezc karte z pamiecia powyzej 1 MB

MaPia