Re: zakup PC - Pomóżcie!

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 06:08:15 MET

Użytkownik "top44" <top44_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ze względu na ograniczenia finansowe zostawiam stary monitor Belinea 15"
> 800x600x32 @ 85Hz, stary cd-rom LGx32, fdd, HP930c,

Wiesz co... IMHO lepiej już kupić jakąś nieco słabszą maszynkę, nawet lekko
używaną, ale za to kupić jakiś porządny monitor, zamiast jakiejś marnej
15-tki, na której mało co będzie widać - bo oczy i nerwy (że nic się nie
mieści) sobie zmarnujesz.

IMHO dobre 17" to absolutne minimum, a na 19" już się da w miarę wygodnie
pracować.

Np. IMHO w zupełności Ci wystarczy jakiś Duronek 900 (ha! mi 600-tka bez
problemu 'w locie' kompresowała DivX).

PS: jak sobie porównam nowe ceny monitorów... Ja swój kupowałem za 3'500 (i
to jeszcze na raty) parę ładnych lat temu. Nie żałuję.