podkręcenie magistrali

Autor: Jan (pytacz_at_o2.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 00:37:51 MET

Mam taką nadziewną płytę na LXie PC-Chips M715. nie ma ona w BIOSie
ustawiania FSM. Zastosowałem więc Soft FSB. niestety nie działa:( Gdy
ainstalowałem CPU FSB, to za 1szym uruchomieniem dało się ustawic FSB na
75MHz i było ok. Nawet BIOS pokazywał poprawnie. Gdy chciałem ponownie
zmienic ustawienia to juz sie nie dało. W sumie na kilkadziesiąt prób tylko
2x udało mi się skutecznie podkręcić magistralę. Co to moze byc??