Radeony i nieszczesne 50 Hz

Autor: Marcin (user_at_no-spam.co-m)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 00:36:56 MET

Witam

Chce kupic karte Radeon 9000 (pro) i martwi mnie jedna
drobnostka.
Jak zrobic zeby nie bylo 50 Hz na monitor podczas startu systemu?
Wyjscie tv mogloby byc nieaktywne do czasu az sie syatem nie zaladuje.

Przeciez pozniej mozna ustawic inne wartosci wiec niby czemu startuje
w 50 Hz?
Slyszlaem, ze pewnym rozwiazaniem moze byc bios ntsc.
Ale nie wiem czy bede mogl zastosowac, bo producent nie ma stronie
a nie wiem czy ten na stronie ati nie popsuje czegos.
Karta jest tylko "Powered by ati" a nie "Built by ati".

Co sadzicie o mniej firmowych radkach i tych bardziej
znanych producentow. Na benchmark.pl
jest napisane, ze his mial lepsza jakosc obrazu
niz gigabyte :(

Pozdrawiam

Marcin