Re: Prolink GeForce 4 Ti4200 VIVO

Autor: Kobold (kobold_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 23:24:17 MET

Czlowieku jak nie masz zamiaru odpowiadac na pytanie to daj sobie na
wstrzymanie. Jesli moje kalectwo ortograficzne wytrzymala moja polonistka to
kazdy moze przymknac oko na POLONCZENIE. Jakos z czytaniem slow bez polskich
literek radzisz sobie doskonale, nie czepiaj sie - chyba ze nie masz nic
innego do roboty.
Moje pytanie jest ciagle aktualne, niestety nawet w miejscu nabycia owej
karty nikt nie jest mi wstanie odpowiedziec, jakim kablem spiac zrodlo
obrazu z wejsciem karty graficznej :(