Re: czarny ekran(zasilacz)?

Autor: Pawel (niewaznee_at_o2.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 23:27:31 MET

Użytkownik "Marceliszpak" <marceliszpak0_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3E5005F6.50401_at_poczta.onet.pl...
> Witam!
> Mam problem z płytką (znaną) ECS K7S5A-L,nie miałem zamiaru jej zmieniać
> ale jest okazja bo kumpel chce taką właśnie kupić więc zdecydowałem się
> na to aby mu opchnąć mój sprzęt, z którym nie miałem problemów do tej
> pory(chyba miałem szczęście).Kumpel kupił obudowę jakiegoś codegena 300
> Wat,ja wymontowałem płytkę z prockiem i pamięcią i włożyłem do tej nowej
> obudowy.I tu pojawił się problem bo nie możemy uruchomić kompa ,a
> dokładnie płyta rusza dioda dysku świeci jednak monitor pokazuje,że brak
> [...]
ciach

No to zasilacz raczej. Jakie Ci daje napiecia ten Codegen?
Ja mam podobne akcje z ECS i codegenem tyle ze komp chodzi dobrze przez
okolo dwa tygodnie a potem zamiera. Pomaga wyjecie i wlozenie pamieci. Teraz
dalem inny zasilacz i zobacze jak bedzie.