czarny ekran(zasilacz)?

Autor: Marceliszpak (marceliszpak0_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 22:43:18 MET

Witam!
Mam problem z płytką (znaną) ECS K7S5A-L,nie miałem zamiaru jej zmieniać
ale jest okazja bo kumpel chce taką właśnie kupić więc zdecydowałem się
na to aby mu opchnąć mój sprzęt, z którym nie miałem problemów do tej
pory(chyba miałem szczęście).Kumpel kupił obudowę jakiegoś codegena 300
Wat,ja wymontowałem płytkę z prockiem i pamięcią i włożyłem do tej nowej
obudowy.I tu pojawił się problem bo nie możemy uruchomić kompa ,a
dokładnie płyta rusza dioda dysku świeci jednak monitor pokazuje,że brak
sygnału.Po wielu godzinach dochodzeń (odłączania po kolei urządzeń)
odkryliśmy,że komp działa prawidłowo po zresetowaniu biosu
zworką,wszystko jest ok jednak gdy kompa się wyłączy to dalej ekran jest
czarny po ponownym uruchomieniu,pomaga tylko reset biosu ale
jednorazowo.Przestraszyłem się,że może sobie płytę uszkodziłem więc
przełożyłem do swojej obudowy a tu o dziwo wszystko ok,nawet z jego
urządzeniami.Poejrzenia padły na zasilacz ale sam nie wiem.wie ktoś o co
chodzi ?