Re: LG F700P -wada obrazu, rejkoma czy serwis ???(!)

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński (marcin-ka_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 20:26:03 MET


Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
news:b2oobb$907$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> wystarczy ze na pudle z monitora pisze "idealny obraz" "doskonala jakosc"
i
> podobne bzdety to juz jest podstawa do zwrotu towaru. Poza tym milo sie
> przyczepic do rzeczy formalnych np... brak polskiej instrukcji obslugi
> skutkuje zwrotem gotowki.

Dokladnie.

> > Wada ukryta to taka która zatajono przed klientem... jeżeli ogladal
> > monitor
> > przed zalupem to nie można powiedzieć zę była ona ukryta.
>
> najczesciej nie oglada albo oglada nie ten co dostaje.

Od poczatku roku na sprzedawcy ciazy obowiazek umozliwienia klientowi
sprawdzenia konkretnego towaru przed zakupem.

Pozdro,
Cooler



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:22:56 MET DST