Re: TV-OUT i 100Hz

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 20:23:59 MET

Matrox <kupiematrox_at_gazeta.pl> wrote:
: Po tym tygodniu oddalem Matroxa i wlozylem nVidie.
: Obraz jakby mi sie monitor popsul. Wymienilem juz 3 GeForcey
: i ta sama kiepska jakosc obrazu.

  Wydaje mi sie ze chodzi o wyjscie TV a nie monitorowe. Ja mialem wczesniej
Prolinka GF2 GTS Pro TV (Chrontel 7007), teraz mam Sapphire R9100
(RageTheather) i stwierdzam ze roznica na wyjsciu TV jest minimalna. TV
lacze przez przejsciowke S-Video->Composite, byc moze na samym S-Video bylo
by lepiej, ale moj TV S-Video nie lubi.

: Widzialem tez Ati. Obraz na 17" wlasciwie nie do odroznienia
: od Matroxa. Jak dla mnie jedyna wada to ze w jednym z trybow pracy z tv
: karta podaje 50 Hz na monitor.

  Co do monitora: mialem w chacie przez jakas godzine (bo dluzej nie
wytrzymalem) karte XELO na ATI R8500 i obraz zarowno na monitorze jak i TV
byl tragiczny. Moze nie ferujmy wyrokow ze Matrox jest the best, ATI jest OK
a nVidia do d..., wydaje sie ze wsio raczej zalezy od konkretnej karty.

  Co do 50Hz na monitor w ATI: z tym musze sie, niestety, calkowicie
zgodzic... karta potrafi generowac na monitor 85Hz i jednoczesnie na TV
50Hz...., zupelnie nie rozumiem dlaczego startuje w takim idiotycznym
trybie...

Wit