Re: TV-OUT i 100Hz

Autor: Matrox (kupiematrox_at_gazeta.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 19:44:20 MET

Witam

Użytkownik "Michał (USRobo)" <usrobo_at_NOPSAM.irc.pl> napisał w wiadomości
> Bez przesady...
> nie jest tak zle....
> ja wszystkie filmy ogladam na TV prze tv-out w gf 2 mx400 i jakość
> porównuwalna do DVD!!!
> wszystko zalezy od kabla i wejscia w TV...
>
> Wyjście jest ok... u mnie można normalne tekst czytac!!

Czy kiedykolwiek miales inna karte?
Ja tez myslalem, ze obraz z nVidi jest OK. I pewnego pieknego dnia
pozyczylem karte Matroxa. Mialem tydzien i niby nic takiego.
Kiepska wydajnosc w 3d. Sterownik mi sie podobal, bo mozna
ustawic czestotliwosc odswiezania dla kazdego trybu z dokladnoscia
do 1 Hz i jak sie wlaczy dowolna aplikacje to te ustawienia sa trzymane.

Po tym tygodniu oddalem Matroxa i wlozylem nVidie.
Obraz jakby mi sie monitor popsul. Wymienilem juz 3 GeForcey
i ta sama kiepska jakosc obrazu.

Widzialem tez Ati. Obraz na 17" wlasciwie nie do odroznienia
od Matroxa. Jak dla mnie jedyna wada to ze w jednym z trybow pracy z tv
karta podaje 50 Hz na monitor.

P.S.
Kupie karte Matrox G400 lub G450 z dwoma wyjsciami monitorowymi.
Najchetniej osoba z Lodzi lub okolic.

Marcin
kupiematrox_at_gazeta.pl