Re: gigabyte i raid

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 19:00:37 MET

Witaj tadeo,

W Twoim liście datowanym 7 lutego 2003 (23:48:00) można przeczytać:

top> Mam płytę Gigabyte 7vaxp ultra i przy podłączeniu: IDE1: DVD, IDE2:CD-RW,
top> IDE3:HD, IDE4:HD podczas próby instalacji WinXP nie są widoczne dyski twarde. W
top> instrukcji płyty wyczytałem, że na IDE1 musi (!?) być HD. Czy wiecie jak zmusić
top> płytę aby widziała dyski na IDE3 i IDE4. Zaznaczam, że w biosie wypróbowałem
top> wszystkie (?) opcje związane z Raidem. Może ktoś wie, czy rzeczywiście na IDE1
top> musi być HD. Proszę o pomoc :)

Po zainstalowaniu windows trzeba zainstalowac sterowniki (plik
20276.zip - katalog ata133). Dopiero wowczas napedy beda widziane
przez system.

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl