Re: TBred na A7V - to działa!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:57:37 MET

Użytkownik "Rafał 'R4v' Błachnio" <raist_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:b2odd4$m9a$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> Nie mam omomierza :).

Dlatego "ciąłeś głębiej" ;-). Ja tylko chciałem uprzedzić naśladowców.

> Tak jak pisałem, z przeciętym ostatnim nie
> odpalił, więc pociachałem wszystkie za wyjątkiem 1-szego. Ale ja do
> niczego nie namawiam. Wiadomo, że gwarancja idzie w kosmos przy
> cięciu ;)

Już poszła. Ale wisi mi to przy obecnej cenie tych procesorów.
Pytanie, czemu u innych działa przecięcie tylko jednego - ostatniego -
mostka L3. Może mają z tym coś wspólnego przytaczane dane dotyczące
pozostałych mostków? (CCOOO itd. - właściwie to nie wiem, po co o tym
piszą, skoro miało być cięcie tylko jednego. Poza tym mój procek jest
odblokowany, tj. ma zwarte wszystkie mostki L1)

Pogrzebię i się pochwalę, jak ruszy.

M.