Re: LG F700P -wada obrazu, rejkoma czy serwis ???(!)

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:34:45 MET


> Skorzystaj z rekojmi wtedy sklep nie moze cie nigdzie odsylac. Istotne to
> nie daj sie kiwac przez sklep. Musza przyjac rekojmie i nie maja innej
> mozliwosci - jak jej nie uznaja to mozesz postraszyc ich RPK moze
popuszcza
> :>

    Problem z tym że sklep ma prawo w przypadku rękojmi na 14 dniową naprawę
... bądz też sprawdzenie w serwisie. Ciężar udowodnienia wady towaru
spoczywa na kupującym - więc jeżeli serwis LG uzna że monitor jest w normie
to masz prolem bo sklep nie musi ci wymieniać "sprawnego" monitora. Rzecznik
praw konsumenta ci nie pomoże ... prawda jest taka że na tej grupie
mitologizuje sie tą instytucje. Wspołpracuje z wieloma dystrybutorami
sprzetu i placówkami handlowymi, wielokrotnie nasyłano na nie RPK i PIH i
inne tego typu sprawy. Prawda jest przykra Rzecznikm wiekszosci przyadków
jest bezsilny. Sprobuj sie raczej ułożyc ze sklepem i nie rób scen z
rękojmia bo na to wszyscy handlowcy reagują "alergicznie" i z natury
nastawia to ich negatywnie, to tez ludzie i dogadac sie zawsze mozna

Pozdrawiam



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:22:51 MET DST