Re: Podkrecanie XP1800+ pytanie poczatkujacego

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:15:34 MET

Użytkownik "MarkX" napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> ciekawe ,o ile mi wiadomo ,to plyty na nforcie2 maja zablokowana szyne pci
> na 33 mhz
>
> pozdrawiam

Dzieki za odpowiedzi pomogliscie mi bardzo
Co do chlodzenia to mam Vulcano 7+ wiec powinien schlodzic wystraczajaco.
Jelsi chodzi o pamieci to wiem ze musze dokupic jeszcze jeden modul zeby
wykorzystac dwukanalowosc ale na razie mam inne wydatki.
Jesli chodzi o sam sens krecenia to po prostu pracuje z dzwiekiem i chce
miec szybszego procka bo im szybszy tym lepiej dla operacji zwiazanych z
dzwiekiem
Pozdrawiaam
Michał
P.S. A czy moge przestawic sam mnoznik?? bez FSB?