Re: Podkrecanie XP1800+ pytanie poczatkujacego

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 22:22:01 MET

A tak w ogóle to po co chcesz go podkręcać? Co chcesz osiągnąć?
Mam już siódmy procesor w komputerze od 486 do XP 1800 i od czasu k-6/2-400
, D 800 i teraz jakichś wielkich różnic nie zauważyłem. Przesiadka na D 800
pozwoliła mi tylko oglądać filmy bez stop klatki.
Próbowałem podkręcania ale to naprawdę nic nie daje ewentualnie na
benchmark`ach zauważysz różnicę ale w zwykłej eksploatacji wcale, chybą że
dużo grasz to może.
Pozdr
peterd