Podłączenie USB

Autor: Krzysztof Wrzeszcz (trine2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 17:35:49 MET

Witam
Chcę podłączyć port USB na śledziu do płyty głównej na której znajdują się
gniazdo 2x4 piny z zaznaczeniem pinu 1. Natomiast śleź ma wyprowadzenie 2x5
w każdym rzędzie są przewody w tym samym kolorze (czerwony, biały, zielony,
czarny i czarny). Ja włączyłem tak aby czerwony był na 1 z płyty głównej,
wtedy z każdego rzędu jeden czarny jest niewykorzystany. Lekko się zakopciło
więc zaraz wyłączyłem. Jak mam to podłączyć? Może ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam Krzysztof