LG ft795 czy nec fe791 sb ??????

Autor: robak (robal_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 17:44:16 MET

jeez - wlasnie skonczylem przegladac grupe do 2 tygodni wstecz i nadal mam
watpliwosci co do wyboru monitora :((
na ringu zostalo dwoch zawodnikow LG 795 FT i NEC 791SB...
wszyscy sie rozpisuja o zaletach NEC, ale LG rowniez ma wielu zwolennikow...
o zaletach tych modeli wiem duzo - chetnie poslucham o wadach - LG jest
podobno "zbyt" wklesly, ale nie wiem czy dotyczy to rowniez FT795? (btw.
dwoch poziomych paskow na Diamondtronie Nec'a nie uznaje za wade ;-) LG ma
mniejsza plamke, ale roznie to mierza i podaja, wiec nie jestem pewien...
zalezy mi na idealnej jakosci obrazu, szczeg. 1280x1024 i 1024x768 (bardzo
dluugo siedze codziennie przy kompie)
a moze jeszcze inny model ? (do 1k pln)
pozdr

--