Re: TBred na A7V - to działa!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 16:08:50 MET

Użytkownik "Rafał 'R4v' Błachnio" <raist_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:b2lgjf$rha$1_at_nemesis.news.tpi.pl

> Proszę bardzo. Mam nadzieję, że działa:

http://www.a7vtroubleshooting.com/forum/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=tweak
ing;action=display;num=1042602987

Niestety - przeciąłem ostatni mostek L3 i nie odpala. Na razie nic dalej
nie robię, może znajdę w opisach, czemu u innych działa. Mostki można
pomierzyć omomierzem, zwarty ma rezystancję około 0, przecięty - około
1,4 kohm.

M.