Re: Pomozcie...

Autor: Sasanka (markis_at_gazeta.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 15:46:06 MET

>Sciagnij se taki program REFORCE (albo daj znac to ci rzuce mailem - 100KB)
>i tam ustawisz odswiezanie dla kazdego trybu. PowerStripa nie lubie bo duzy
>i niewygodny i trzeba go uruchamiac zeby dzialal (?) a REFORCE robi to w
>rejestrze raz i juz go nie uzywasz (do nast. reinstalacji systemu)

Niestety mam system Win 98 SE (albo na szczescie)...
Nie chce instalowac takich programow jak Power Strip bo sa strasznei
duze i nie ustawiaja odswiezania w systemie ale dopiero jak sie
uruchamiaja to ja zmieniaja...
Juz doszedlem do momentu kiedy pojawila sie ta opcja wyboru
czestotliwosci odswiezania w systemie (opcje zaawansowane w grafice)
ale co z tego kiedy ja wybieram 100 Hz a system i tak nadal trzyma 75
Hz. Moze da sie go jakos zmusic do tej zmiany?