Re: Pomozcie...

Autor: Szuko (szuko_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 01:25:37 MET

> Mam karte GF4 440 MX i nie moge ustawic czestotliwosci odswiezania
> monitora. Mam wrazenie ze caly czas chodzi na 60Hz. Nie ma w opcjach
> 'zaawansowane' mozliwosci zmiany tego (brak zakladki z tymi
> ustawieniami). Co zrobic aby moc to zmienic...
> Z gory dzieki.
> Sasanka

Sciagnij se taki program REFORCE (albo daj znac to ci rzuce mailem - 100KB)
i tam ustawisz odswiezanie dla kazdego trybu. PowerStripa nie lubie bo duzy
i niewygodny i trzeba go uruchamiac zeby dzialal (?) a REFORCE robi to w
rejestrze raz i juz go nie uzywasz (do nast. reinstalacji systemu)

--
{ szuko_at_interia.pl }