Re: Wylaczanie kompa pod xp??

Autor: Neutrino (ceo_at_trek.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 14:10:59 MET

Witam!

> Witam mam xpeka i jak wlaczam kompa z poziomu programu (np.shutdown), lub
> poprzez plik shutdown to system sie zamyka lecz komp sie nie wylacza a na
> ekranie widnieje "mozna teraz bezpiecznie wylaczyc kompa" i musze go
> pociagnac z powera, czy zna ktos na to jakas rade?Z gory dzieki i
> pozdrawiam.

Sprawdz w BIOSie czy masz wlaczone ACPI i APM. Potem w Panlu sterowania >
Opcjach zasilanaia, czy masz wlaczone "Zaawansowane zarzadzanie energia".
Jesli to nic nie da zobacz jaki komputer masz w "Menedzeze urzadzen". Jesli
"Standardowy komputer PC" to czeka cie reinstalka windy. Podczas bootowania
z plyty i "trwa wykrywanie konfiguracji jkomputera" nacisnij i przytrzymaj
F5 potem instalka zapyta o tym kompa. nalezy wybrac "Komputer PC z
interfejsem ACPI" i dalej kontynuowac instalacje.

Mozne zmienic ten sterownik bez reinstalki, ale jeszcze nie zdarzylo mi sie,
aby taka operacja zakonczyla sie bez upadku calego drzewa PnP w windzie...

Pozdrawiam,
Neutrino