Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: ok (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 09:30:17 MET

Logiczny podział takiej struktury można zrobić również na katalogach. Proszę
zerknąć na system plików w Linux lub innych systemach unixowych tam też jest
jedne drzewo plików wktóre wpadają nawet partycje danych dysków. Kwestja
porządku do mnie nie przemawia.
Fragmentacja możliwe. Ale czy system nie zapisze w kawałkach tak samo na
jednej partycji czy na kilku. Oczywiście jest sprawa defragmentacji tu
koledze przyznam rację. Łatwiej zdefagmentować kilka partycji niż jedną
wielką.
ANdrzej