Re: Tuner

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 08:36:16 MET

Hej

:)

Użytkownik "Gumbi" <gumbi_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Cześć, mam 2 małe pytanka:
> 1. Jakie wejście w telewizorze muszę mieć, by podłączyć tuner?
> 2. Czy żeby tuner działał muszę mieć kartę telewizyjną czy jakąś inną?

Ad.2 Tuner TV = karta TV, nie rozumiem Twojego pytania. Zeby tuner TV
dzialal oczywiscie musisz go miec zainstalowanego. I oczywiscie jakąs karte
grafiki. Chyba ze masz na mysli takie wynalazki jak np. ATI All-In-Wonder
czy VooDoo 5500 zdaje sie- grafika z wbudowanym od razu integralnym tunerem
TV ?
Ad. 1 Jesli chcesz oglądac w telewizorze obraz z takiego komputerowego
tunera TV (chociaz szczerze mowiac nie wiem po co, w zasadzie mozesz
przeciez normalnie "ogladac telewizor" :) )musisz miec karte graficzną z
wyjsciem TV. Odpowiednie wejscie zapewne kazdy wspolczesny telewizor bedzie
mial, np. (Euro SCART - taka płaska wtyczka, o takim troche "trapezowym"
kształcie, z pinami w formie prostokatnych blaszek albo composite video -
zwykle 2 wtyczki CINCH takie koncentryczne). Np do mojej karty ATI z
wyjsciem TV (S-video i Composite) dostalem taki kabelek - przejściowke
wlasnie na SCART.

--
Pozdrovionka
Speedy