Re: nagrywarki DVD

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 07:29:05 MET

> który łamie prawo i to nie ulega wątpliwości.!(zgodnie z dwieście którymś
> tam akrykułem K.K.)

odp.
niekoniecznie stajesz sie przestepca jezeli masz np. film swoj kupiony dvd
to mozesz zrobic sobie kopie (jedna) bezpieczenstwa ale podkreslam musisz
miec wlasna plyte oryginalna nie wypozyczona !!!

ps. mozna kazda plyte skopiowac pomimo ze filmy oryginalne sa nagrywane
dwuwarstwowo i zajmuja np 7-8 gb a na dvd-r zmiescisz 4,37 gb okolo.
istnieje nie mniej jednak soft do tego aby skopiowac dvd oryginalne na hdd a
potem zmienic mu bitrate i wowczas kazda plyta nawet 8 gb wejdzie na dvd-r
4,37g ale pominiete beda sciezki dzwiekowe np.niemiecka i inne oraz wywalone
beda przewaznie menu i dodatkowe materialy.

ps. co do sprzedawcy to juz dawno nie slyszalem o takiej bzdurze jaka
powiedzial

az sie zastanawiam po co ja tyle kasy dawalem na dvd-rw jak moglem kupic
liteona za 200 prae zl i poszukac softu :)))))))))))))))))))))