Re: Tuner

Autor: Marcin (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 04:24:56 MET

> Chce oglądać obraz z telewizora na mionitorze. Czyli potrzebuję kartę
> telewizyjną, jak napisałeś, a co z tym tunnerem, nie za bardzo wiem
> o co Ci chodzi z tą postacią karty PCI.

Dokladnie, aby ogladac telewizje na kompie potrzebujesz
tuneta telewizyjnego w postaci karty PCI, czyli krotko mowiac
karte telewizyjna. Wcale nie jest ci do tego potrzebny telewizor,
wiec tutaj moje zdziwienie przy pytaniu o wejscia w telewizorze.
Potrzebna jest tylko antena, lub dowolne inne zrodlo sygnalu
jak np wideo lub kamera.
Pozdr,
Marcin Tworek