Re: GeForce MX a MX 400 , jaka różnica w szybkości ???

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 01:52:56 MET

On Wed, 12 Feb 2003 20:06:23 +0100, "Marek Prokopiuk" <itc_at_go2.pl>
wrote:

>Był jakiś Creativ czy coś, ale to były wyjątki, a i tak mały zysk w
>wydajności na MXach
Zaden. Bo niby pamieci 2x szybsze ale magistrala 2x wezsza.

>Na koniec produkcji MX400 było pełno wersji 64bit i to miało wydajność jak
>MX200
To nie zalezalo od poczatku czy konca produkcji tylko od producenta.
Jak sie kupowalo jakies smieci to niestety mozna bylo latwo na taka
oszukana karte trafic. Do dzis mam w szufladzie Helculesa 2MX i dzieki
taktowaniu 166/183 (pamiatki oczywiscie 128bit SDR) to byl jeden z
najszybszych MXow. Z takimi zegarami sprawowal sie lepiej nix MX 400
bo problem wydajnosci tych kart lezal zawsze w zbyt malej
przepustowosci pamieci. Zeby bylo ciekawiej taki Herkules spoko smigal
na 215/215 i wtedy mozna bylo to nazwac peweni MX600 ;-)

Pozdrawiam
GLide