Re: kilka pytań!

Autor: Sala (salaboss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 20:18:39 MET

> Obecnie pracuje na komputerze z procesorem AMD 1,7 GHz, kartą grafiki
> GeForce2 MX 64 mb, 256 RAM!
> Jednak zauważyłem, ze niektóre gry (np. Unreal II) troszkę "skaczą"
> nawet przy kiepskich ustawieniach grafiki w grze! :(
> Chciałbym aby można było się cieszyć dobra grafiką w grze (np. przy
> rozdzielczosci 1024x768 i detalach na full).
> Stąd moje pytanie! Co wymienić w komputerze? Kartę grafiki na jakąś
> lepszą? Jesli tak to na jaką?
> Czy może procesor na min. 2 GHz? jesli tak to na jaki? A moze dołożyć
> trochę ramu?
> [...]

Mam prawi taki sam sprzęt: Celeron 1.7, GeForce2 MX 64 mb, 256 RAM ddr 266.
U mnie też Unreal trochę skacze. To jest całkowita wina karty graficznej i w
mojm
przypadku wolnego dysku (UDMA 66). Mój kumpel ma Atlona xp 1,7 GHz, z kartą
grafiki GeForce4 440 64 mb ddr, 128 ram ddr 266 i unreal II po całkowitym
załadowaniu
chodzi płynnie.