kilka pytań!

Autor: Hipisio (hipisio_at_nospam.wp.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 20:07:32 MET

Witam!
Obecnie pracuje na komputerze z procesorem AMD 1,7 GHz, kartą grafiki
GeForce2 MX 64 mb, 256 RAM!
Jednak zauważyłem, ze niektóre gry (np. Unreal II) troszkę "skaczą"
nawet przy kiepskich ustawieniach grafiki w grze! :(
Chciałbym aby można było się cieszyć dobra grafiką w grze (np. przy
rozdzielczosci 1024x768 i detalach na full).
Stąd moje pytanie! Co wymienić w komputerze? Kartę grafiki na jakąś
lepszą? Jesli tak to na jaką?
Czy może procesor na min. 2 GHz? jesli tak to na jaki? A moze dołożyć
trochę ramu?
Tylko nie piszcie ze wszytko bo na wszystko nie ma kaski :(
Pozdrawiam