Poszukiwania normalnych sklepów komputerowych w Poznaniu. Gwarancja na HDD.

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 20:00:30 MET

Przymierzam się do kupna nagrywarki (na 99% wybiorę Lite-On
48x24x48x). Jednak mam pewien drobny problemik. Nie mam pojęcia w
jakim sklepie ją kupić.
Sklep w którym dokonam zakupu musi być w poznaniu (większość czasu
tam spędzam i tam mam najbliżej w razie zgłaszania rekalamacji).
Najpierw myślałem o dokonaniu zakupu w Komputroniku. Nawet cena nie
taka zła (295zł) i 2 lata gwarancji. Jadnak odstąpiłem od tego
zamiaru i stwierdziłem, ze moja noga w żadnym komputronikowym sklepie
nie stanie. Zrazili mnie tym, jak miesiąc wymieniali mi uszkodzony
dysk tłumacząc się co chwila innymi powodami opóźnienia).
Więc teraz szukam jakiegoś innego sklepu, solidnego i pewnego który
klienta nie traktuje jak zło konieczne (mam nadzieję że takie w P-niu
istnieją). Dlatego prosiłbym o namiary na takie sklepy i ew. krótką
opinie o nich.
Aha. Jeszcze jedno. W cenniku komputronika zauważyłem przy pozycjach
z dyskami twardymi, że na większość modeli dają tylko 1 rok gwarancji
(na niektóre 2 lata, ale to wyjątki). Dlatego mam pytanie czy to taka
ogólnopolska (światowa?) tendencja do krótkiej gwarancji czy też
kolejny wymysł komputronika na odpędzenie klientów. Pytam bo na
dniach powinienem dostać nowy dysk od nich (czyli będzie wypisana
nowa gwarancja) i nie wiem czy się go od razu pozbyć i kupić nowy w
normalnym sklepie gdzie dostanę więcje niż rok gwarancji (rok temu
dawali w k. na wszystkie dyski po 3 lata gwarancji) czy też nie ma
szans na tak długą gwarancję.
Z góry dzięki wszystkim za pomoc :)

--
 \ Mateusz Majchrzycki \ www.edytorstacji.prv.pl \