Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: DoNnErJaCk (donner_jack_at_op.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 16:07:23 MET

Użytkownik "ok" <madler_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat proszę o logiczne wypowiedzi i
> podawanie przykładów za i przeciw. Myślę że każdy będzie mógł wynieść z
tej
> dyskusji coś ciekawego.

    Latwiej utrzymac porzadek. Majac system na pierwszej partycji (i tylko
system) - reinstalacja bez ryzyka utraty danych aplikacji, szybka
defragmentacja.

> Ja osobiście jestem przeciwnikiem dzielenia na partycje.
> Wielu zielonych użtkowników potem się gubi co gdzie ma wgrywać. A i
samempu
> trzeba wybierać odpowiednią partycję i katalogi a tak pstryk i instalacja
> leci.

    Marne argumanty, majac osobna partycje na osobno aplikacje, dane,
bzdety - o wiele latwiej sie we wszystkim polapac. Nie robi sie balagan.

--
DoNnErJaCk