Radeon 8500 a nowe stery

Autor: Michael Rex (qfel_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 15:48:42 MET

Problem jest następujący. Posiadam karte grafiki Radeon 8500 Evil Master II
firmy PowerColor. Nie moge zainstalować sterowników wspomagających DirectX
9. Wszystkie nowe stery z serii 7.xx nie chcą się instalować. Dostaje
komunikat o niewłaściwym parametrze (nie pisze jakim) i instalacja zostaje
przerwana.
Posiadam ASUSa A7V333, proc Athlon 1700XP+, pamieć 512 MD DDR 2700. Ze
strony producenta ściągnołem stery ATi CATALYST for ATI Radeon 8500, 9000,
9100, 9500, 9700 series product (plik 781all.exe), ale ten także odmawia
posłuszeństwa. Wiem że instalowanie sterów dla"radka" czasmi bywa uciążliwe.
Proszę o pomoc i wszelki nawet mały sugestie.

Pozdrawiam.