Re: mp3 linux i stary sprzet

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 16:04:54 MET

> chce użyć pentium 133 z jakimś linuxem i duzym dyskiem
> jako "stacjonarny" odtwarzacz mp3
>
> uda mi sie to czy potrzebuje "mocniejszy" procek ?

Gdy pojawił się format Mp3 ja miałem wtedy 486 DX4 100MHz i dysk 800mb. W
zaden sposób nie mogłem odpalić muzyki w MP3 na tym sprzęcie aż do czasu
kiedy znalazłem w sieci odtwarzacz o nazwie 486MP3 (czy jakoś tak!!??!!).
Potem pojawił się pierwszy WINAMP i też grała muzyka. Nawet z włączonymi
bajerami wizualnymi.