Re: Potrzebna rozpiska wyjścia cyfrowego ...

Autor: czupurny (czupurny_at_go2.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 15:26:17 MET

Wiem że taki śledź z wyjściem
> cyfrowym jest dołączany do sporej ilości płyt głownych inych producentów
> (chodzi o te płyty które posiadają kodek ALC 650).
>
> Proszę osoby kóre posiadają płytę własnie z takim kodekiem i takiego
> "śledzia" z wyjściem cyfrowym aby podały mi z jakich "pinów" korzysta ta
> przejściówka (np. 1-masa , 2-sygnał)

Posiadam coś takiego na płycie MSI KT4V i jest to wejście JSP3
1-VCC5 2-VDD3
3-SPDFO(spdif OUTPUT) 4-NO PIN
5-GND(ground) 6-SPDIFI (spdif input)
7-LFE-OUT(audio bass output) 8-SOUT(audoi right sourrounduing output)
9-CET-OUT(audoi center outout) 10-SOUT-L (jak wyżej tylko left)
11-GND (ground) 12-GND(ground)

pozdro
czupurny