Potrzebna rozpiska wyjścia cyfrowego ...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 13:36:51 MET

Witam !

Posiadam płytę DFI AD77Pro z zintegrowanym kodekiem Realtek ALC 650
(6-kanałowy). Na płycie głownej znajduje się złacze (teraz nie pamietam ale
chyba 5 lub 6 pinowe) do wyprowadzenia wejścia i wyjścia cyfrowego.
Zamierzam wyprowadzić tylko sygnał cyfrowy (złacze coaxialne) ale nie
posiadam niestety śledzia z takich złaczem. Wiem że taki śledź z wyjściem
cyfrowym jest dołączany do sporej ilości płyt głownych inych producentów
(chodzi o te płyty które posiadają kodek ALC 650).

Proszę osoby kóre posiadają płytę własnie z takim kodekiem i takiego
"śledzia" z wyjściem cyfrowym aby podały mi z jakich "pinów" korzysta ta
przejściówka (np. 1-masa , 2-sygnał)

Dziękuje

--
Pozdrawiam