Re: Ktory z procesorow sie najmniej grzeje?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 13:17:39 MET

Halo, in news:23930-1045307853_at_as1-58.poznan.dialup.inetia.pl,
See_you hat geschrieben:

> Mozesz smialo odpalic nawet P-II do 300 MHz bez wentylatora,
> przywoity radiator w zupelnosci wystarcza.
> See_you

W moim komputerze chodzi bez wiatraka Celeron 433 podkręcony na 488!

Podczas testów "burn-in" w sisoft sandra, kiedy obciążenie procesora
jest na 100% to temperatura dojeżdza do około 50 stopni C. Podczas
normalnej pracy jest pomiędzy 35 a 40 st.C.

Wiatrak odłączyłem około miesiąc temu i jak na razie nie zaobserwowałem
żadnych objawów niestabliności, które byłyby spowodowane przegrzaniem.

Co do radiatora to jest on przeciętnuch rozmiarów. Do celerona
wystarcza:-)

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl