Re: shuttle ak23a - wysokie obciążenie procesora

Autor: tb (jethroBEZSPAMUPROSZE_at_z.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 00:44:02 MET

Użytkownik "ector" <seejack_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> napiszcie na jakich sterownikach płyta chodzi wam stabilnie

Na sterownikach pod winXP. Mam tez win98 i bluescreeny to tradycyjnie chleb
powszedni. Jesli zas chodzi o karte dzwiekowa to mam SB4.1, wiec
zintegrowanej AC'97 nawet nie chcialo mi sie sprawdzac czy dziala , czy
szumi itd. wiec trudno mi powiedziec.

Podsumowujac, jesli mozesz zmien system na np. XP. Mam athlona 2000+ i gdy
pisze te slowa zuzycie procesora to 0-3% przy uruchomionych 31 procesach.

pozdr.

tb