Re: Czy zasilacz 300W starczy?

Autor: Alarmus (alarmus_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 08:55:31 MET

User *Log-o-matic* nabazgral(a) mi na monitorze:
> Czy zasilacz Chieftec 300W wystarczy do takiego zestawu:
> Athlon 1700+ (do podkrecenia), 512MB RAM w jednej kosci (docelowo
> druga kosc dopelniajaca do 1GB), Radeon 9700 (bez pro), jeden HDD,
> CD-ROM, DVD, Flop, naped ZIP.

U mnie za cholere, mam Athlona 1.4 przy zasilaczu 300W strasznie mi spadalo
napiecie szczególnie 5V i powodowalo to czeste zwisy kompa przy grach (o
kodowaniu DVD to DivX zapomnij)
Teraz mam zasilacz 400W i procka juz moglem podkrecic na 1.6GHz a napiecia
spokoje i stabilne

--
Interaktywne, multimedialne aplikacje DOS'a zwieszaja sie same,
podczas gdy interaktywne, multimedialne aplikacje Windows,