Re: "Widzenie" duzych dyskow przez stare plyty

Autor: czoper (czoper_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 08:34:39 MET

"Przemek" <przemek_at_vulcan.edu.pl> wrote in message
> dla celow testowych). Chce kupic sobie jakiegos twardziela i roznice
> apomiedzy 20 a 40gb to okolo 30-40pln... czy taka zworka ograniczneia
> wielkosci to standard w dyskach czy raczej niektore tylko cos takiego
> maja ?

Szukałem dysku na allegro i znalazłem oferte modyfikującą bios. Wysyłasz
gościom swój zgrany bios, a oni go rasują. O ile pamiętam musisz mieć awarda
4ke lub 5ke i jeszcze jakieś tam wymagania. Oczywiście można samemu poszukać
takich zmodyfikowanych biosów w sieci, ale ...
Ja bym tego spróbował. Szukaj tej oferty w dyskach.
Życze szczęścia :)

--
pozdrawiam - czoper