Re: KT333 kontra KT400

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 02:26:15 MET

Blaszak claimed:
> No wlasnie to nie jest prawda dlatego sie pytam.
> 1. Prawie wszystkie plyty na KT333 umozliwiaja
> puszczenie procka na 200, wiele z nich umozliwia
> takze puszczenie na 250.

Prawie każda. Z tym, że nierealne jest osiągnięcie takich wartości bez
pamięci Corsair. A cena tych pamięci .. cóż, kalkulacja jest jasna.

> 2. Mam dwoch znajomych z KT400 i u obu ustawienie
> magistrali na 200 nie zmienia dzielnikow i na AGP
> jest 80MHz - to troche duzo.

Kiepskie płyty. Nie wierzę, żeby nie było na rynku żadnej. Jeśli się
mylę, to KT400 jest _całkowitą_ pomyłką.

> Tak wiez z ww. wzgledow zastanawialem sie,
> czy jest sens...

Byłby, gdyby był mnożnik 1/6. Jeśli nie ma to, KT333==KT400.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]