Re: Jaki polecacie cooler do podkęcanego Antka (@2100+)

Autor: .: tHuNaR :. (thunar_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 02:06:54 MET

No dobrze, troche poczytalem i teraz mam do wyboru, moje typy to:
CoolerMaster HAC-V81 -
http://www.coolermaster.com.hk/en/products/cooler/hac-v81.html
Titan CU5TB - http://www.titan-cd.com/cu5tb_n.htm
Evercool CUD725 - http://www.2fastcpu.com/cud-725/page2.html /
http://www.evercool.com.tw/products/cud_725.asp
SPIRE FALCONROCK II -SILENT-
http://www.pccooler.com.pl/show_ele.php?el_id=150&lev=26&special=1 (za tym
przemawia cena ~50zł !)
SPIRE FALCONROCK
http://www.pccooler.com.pl/show_ele.php?el_id=152&lev=26&special=1 (troche
glosniejszy od Falconrocka2, ale przeplyw o 10 CFM wiekszy)
Czy wymiana na ktorys z falconrockow jest w ogole oplacalna(z titana
ttc-d5tb? Czy dam rade uzyskac na ktoryms z tych coolerow max. 55*C w
stersie?