Re: Jaki polecacie cooler do podkęcanego Antka (@2100+)

Autor: .: tHuNaR :. (thunar_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 00:46:23 MET

Byloby wszystko ok gdybym mial 55 stopni w stresie ale ja mam tyle w
spoczynku niestety... W stresie bedzie ponad 60 pewnie... Co do chlodzenia
wodnego to je sobie skladam (za 100zl jest tylko chlodzenie z cpc, a tego
nie chce miec nawet za darmo), ale niestety to chw nie bedzie w tym kompie.
A za 100zl nie kupie Volcano7+ :((( Jakies inne propozycje?