Re: nagrywarka LGx52

Autor: Doxent (doxentos30_at_yahoo.de)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 23:48:57 MET

Użytkownik "przemo" <przemo77_at_nospam.icpnet.pl> napisał w wiadomości
> Pomozcie bo juz nie wiem. Kupilem te nagrywarke i jak sie wkurze to ja
> potraktuje za chwile mlotkiem.
> Naped jest wykrywany przez system, nagralem juz 1 plytke pod Clonem, z
> obrazu plyty i ok ale dalej zaczyna sie historia. Nero nie wykrywa tego
> napedu w ogole, tak samo WinOn i cdrwin. Nie wiem juz co mam robic.
System -
> WinXP Pro. Stala sie tez jedna rzecz ale nie wiem czy ma znaczenie - otoz
> przy instalacji nagrywarki oderwala sie od kabla ata33 ta czarna zaslepka
co
> jest na tyle zlacza po drugiej stronie kabla , ale z napedu mozna
normalnie
> czytac i jest w systemie widoczny wiec chyba nie ma to znaczenia.

nieaktualnie oprogramowanie a nagrywarka troche za swieza.
Sciagnij nowsze nero z www.cdrinfo.pl
Mnie tez to wkurza ze czesto do sprzetu daja nieaktualne oprogramowanie i
czasami mozna usiasc i plakac bo nowe jeszcze nie powstalo.
gorzej gdy jest to wersja oem bez softu wtedy umarl w butach ale z reguly za
pare tygodni cos sie pokaze.