nagrywarka LGx52

Autor: przemo (przemo77_at_nospam.icpnet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 22:13:28 MET

Pomozcie bo juz nie wiem. Kupilem te nagrywarke i jak sie wkurze to ja
potraktuje za chwile mlotkiem.
Naped jest wykrywany przez system, nagralem juz 1 plytke pod Clonem, z
obrazu plyty i ok ale dalej zaczyna sie historia. Nero nie wykrywa tego
napedu w ogole, tak samo WinOn i cdrwin. Nie wiem juz co mam robic. System -
WinXP Pro. Stala sie tez jedna rzecz ale nie wiem czy ma znaczenie - otoz
przy instalacji nagrywarki oderwala sie od kabla ata33 ta czarna zaslepka co
jest na tyle zlacza po drugiej stronie kabla , ale z napedu mozna normalnie
czytac i jest w systemie widoczny wiec chyba nie ma to znaczenia.

--
Pozdrawiam