Re: 133 --> 166

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 23:46:21 MET

()_D_H claimed:
> W sumie dziwne pytanie i być może już było, ale czy to mozliwe jeśli ktoś
> np. używa dual channel ddr333 i ma procka np xp1800+ zwiekszyc fsb na 166 i
> obnizyc mnoznik tak zeby otrzymac 1800 na szybszej szynie cos daje? I czy
> wogole dziala?

Na oba pytania odpowiedź musisz znaleźć sam. U mnie (1700+ @166x9.0) różnica
jest minimalna w syntetycznych benchmarkach[1] i w dodatku do tej pory nie
wiem z czego ona wynika. Zwiększenie FSB do 166 daje większe możliwości
podkręcania, jeśli płyta ma w jakiś chory sposób limitowana max mnożnik (jak
Soltek DRV5-C).

[1] Wydaje mi się jednak, że OpenOffice trochę szybciej chodzi.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]