Re: 133 --> 166

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 17:06:03 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu ()_D_H naskrobał(-a):

> W sumie dziwne pytanie i być może już było, ale czy to mozliwe jeśli
> ktoś np. używa dual channel ddr333 i ma procka np xp1800+ zwiekszyc
> fsb na 166 i obnizyc mnoznik tak zeby otrzymac 1800 na szybszej
> szynie cos daje? I czy wogole dziala?

Zadziała jeżeli masz odblokowany procesor. A daje różnie. Od 7 do 15%
zysku wynikającego głównie z tego, że procesor i pamięc pracują
synchronicznie. U mnie po takim zabiegu wynik w 3DMarku wzrósł o 12% z
czego ok. 3% to przetaktowanie procesora a reszta to zysk z wyższej FSB.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288