Re: ratowanie partycji - jaki program ?

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 22:32:51 MET

> Straciłem ok. 30 Gb z partycji D w taki sposób :

przykre...

> Przy pomocy partition magic v.8 usunąłem tą zepsutą partycje D i założyłem
> ją od nowa jako fat32 nie zmieniając jej wielkości.

Ups... no to tu najwiekszy blad... przydaloby sie drobna korekta: partition
magic nie tylko tworzy partycje, ale od razu ja formatuje, i to dokladnie

> Niestety widać tylko pusty folder Recycled.

no w sumie nic dziwnego, w koncu utworzyles partycje i ja sformatowales

> Nic tam nie wkopiowywałem ani nie ruszałem.

nie?... a jak lecialy w PQMAGIC procenty przy pasku "formating partition" to
cie to nie zanipokoilo?