Re: ratowanie partycji - jaki program ?

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 13:35:02 MET

Easy Recovery, powinien odzyskac w 100%, a co sie dokladniej stalo?

Straciłem ok. 30 Gb z partycji D w taki sposób :
Dorwałem Nortona Ghosta 2003. Mam partycje C, D,E. Pomiędzy C i D mam ext2 i
swapa. Na "próbe" chcialem zrobić kopie tym ghostem (backupa) partycji swap
i umieścić ją na dysku D. Zrobiłem tak, ale
po resecie kompa okazało sie, że jest partycja D ale nie mogłem jej
eksplorować. (Wyglądało to jakby zmieniło mi system plików z fat32 na coś
tam).
Przy pomocy partition magic v.8 usunąłem tą zepsutą partycje D i założyłem
ją od nowa jako fat32 nie zmieniając jej wielkości. Niestety widać tylko
pusty folder Recycled. Nic tam nie wkopiowywałem ani nie ruszałem. Z
utraconych 30 Gb zależy mi "tylko" na 10 Gb....
rafi