Re: Komp mi piszczy i monitor się wyłącza...

Autor: Adam P. (adam1p_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 21:20:38 MET

> ciągłe pipanie może świadczyć o uszkodzonej grafice albo pamięci
> najlepiej sprawdź tak wyjmij najpierw grafikę i włącz jeżeli będzie
piszczał
> w ten sam sposób to pewnie jest to grafika - włóż inną to komp bedzie
> działał
> jeżeli piszczenie będzie innego typu włóż spowrotem grafike i wyciągnij
> pamięć - dalsza procedura taka sama

Zrobiłem tak jak opisałeś i doszłem do wniosku że wina pamięci,
najprawdopodobniej kurz który na niej osiadł powodował jakiś zakłocenia w
pracy. Wyciągłem oba moduły (64MB i 128MB) wyczyściłem, włożyłem z powrotem
i działa jak należy.

Wielkie dzięki za poradę, sam bym do tego nie doszedł, nawet na chwilę nie
przeszło mi przez myśl że takie coś może być z winy pamięci.

--
Pozdrawiam, Adam P.
adam1p_at_interia.pl