Re: Komp mi piszczy i monitor się wyłącza...

Autor: Mike (michalek1309_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 08:04:11 MET

Użytkownik "Adam P." <adam1p_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Od pewnego czasu dzieją się bardzo dziwne rzeczy, nie zawsze ale w
> większości przypadków przy uruchamianiu ponownie komputera nagle wyłacza
się
> monitor i komputer piszczy w nieskończoność
> (pi...pi...pi...pi...pi...pi...pi...pi...pi...pi...pi...pi..., itd.)
Jedynym
> sposobem jest wyłączenie go, poprzez wyciągnięcie kabla z gniazdka, bo
> przycisk POWER nie działa. Czasami taka sytuacja zdarza się również jak
> załączam kompa, lae rzadko, glównie jak go restartuję. Co się dzieje,
> pomóżcie...

ciągłe pipanie może świadczyć o uszkodzonej grafice albo pamięci
najlepiej sprawdź tak wyjmij najpierw grafikę i włącz jeżeli będzie piszczał
w ten sam sposób to pewnie jest to grafika - włóż inną to komp bedzie
działał
jeżeli piszczenie będzie innego typu włóż spowrotem grafike i wyciągnij
pamięć - dalsza procedura taka sama

daj zanć
co i jak